OCAK AYI = PASTA AYI

Neden genelde bu ayda kar gelir..Genelde bu ayda yarı yıl tatili olur..Genelde bembeyaz örtü sayesinde evde geçirdiğim en iyi vakitleri kapsar..Kan portakalının yavaş yavaş geldiği dönemdir vs..Tabi ki benim için hepsi geçerlidir fakat birde bu ay dahilinde anne-baba-kardeş + ben doğmuşsak daha da özeldir..

Her yeni yaşta yeni cümleler mutluluklar sıralanır ama ben bu sene hepsini bir kenara koyup hayallerimi sıraladım..Utanmadım birde yapabilirim (inşallah)diye gaz verdim..Ne derece olur bilemem 2012'de hala yaşıyor olursak göreceğiz..Listeyi merak ediyorsanız liste uzun..Başarabilmek tek umudum..

Tüm bunların yanında yaşlanıyorum birde :) Doğum günlerini sevmekle birlikte ömrümden 1 sene daha gitti muhasabesini yapsam ne çıkar ki? elde ne var? soruları revaçta bende..Üstüne 23 gibi bir rakamı kabullenme var :)

Neyse olur..Olacak..Umarım..

Gözlerimi kapayıp açtığım zaman gibiydi dediğim 22 seneyi geride bırakıp 23'e naber? demenin anında ailemle arkadaşlarıma,takip edenlere,okuyanlara bana zaman ayıranlara ayrıca teşekkürler :) Ailem olmasa doğmayacak siz olmasanız büyüyemecektim..

Unutmadan;

Kuru kuru teşekkür olmaz birde pasta olmalı..



happy birtday to me!




Ayrıca kızkardeş ve anne -babaya da pasta hediye edilsin ki tam olsun..Ne de olsa ocak ayı özeldir dedik..





happy birthday little sister!




Anne-Babaya..







Çikolatadan devam edeceğiz..Ocak ayı bitmeden hemde :)


Sevgilerimle..


gokche!