23.GÜN : BAYRAM HAZIRLIKLARI VOL.1


Günler iyice karıştı...Pek tabi ayarlarım da bozuldu..Her uyandığımda bugün neydi diye sormadan edemiyorum evdekiler oldukça şikayetçi..Kafam fena dönmüş halde..Çekeceğim fotoğraflar için gün ışığını çoğu zaman kaçırıyorum ama nasıl olduğunu sormayın onu da bilmiyorum..

Tüm bu karışıklık içinde çikolata yapmaya çalışmak ise tam bir terapi..O terapinin ilk basamağından çıkan :



gift3





Yurt dışında yaşayanlar bilir bizim Negro'muzun akrabası orada Oreo'..Haliyle bu ürünle yapılan bir ton tarif mevcut..Ben açıkçası yine mi krem peynir diyeceğiniz bir tarifi seçtim..Mutlu muyum? Çook! Netice de yine çikolata ve krem peynir kullandım üstelik içine Negro'da girdi demeyin keyfime..




negro negro negro





Çocukluğuma ait olan bu şahsiyet niyeyse mahalle veletleri olarak biz tarafından önce {pasaklı parmaklarımızdan beklenen hızlı hareketlere inat} yavaşça ikiye bölünür ara kreması yenirdi..He diyelim bölemediniz bir güzel pakete geri tıkıştırıp diğerini denerdiniz..Nihayet kazıdığımız krema sonradında sıra biskuviye gelirdi..








Garip bir alışkanlık aynı durumu 22 yaşındayım hala yapıyorum! Birde nesilden nesile aktarmalıymışçasına etrafımda ki tüm ufaklıkların şirin ve meraklı bakışları altında "Bak bunun tadı böyle çıkar.."diye yenişini gösteriyorum..

Böyle bir anının hediyesi güzel olur düşüncesiyle Oreo truffle oldu size Negro truffle..Krem peynirin çikolatanın arka kısmından gelen lezzeti için bir daha yaparım yine yaparım hep yaparım diyorum..



ÇİKOLATA KAPLI NEGRO TRUFFLE


100 gr  krem peynir

220 gr / 2 paket negro

150-200 gr bitter çikolata






1-Negrolar rondoya girsin..

2-Tamamen toz hale gelsinler..



with cream cheese




3-Krem peynir eklensin..


4-Karışım hazır..


Yaklaşık 20-25 adet top hazırlayıp 15-20 dakika buzdolabında bekletin..





crazy?




Benmari usulü erittiğiniz çikolataya hazrıladığınız topları bir çatal yardımıyla batırın ve yağlı kağıda dizin.Bu aşamada süslemelerinizi sprinkle,kuruyemiş,şekerlenmiş meyve parçaları ile yapabilirsiniz..Ardından buzdolabına kaldırıp servis edeceğiniz ana kadar dolapta bekletin.Yaklaşık 3-4 gün buzdolabında bekleyebilir.



finish



Paketi yaptık mı bayramı hazırlıklarına başlamış sayılacağız :)




gift





İçine veya kurdeleya bayram kartınızı tutturmayı unutmayın!



Vol.2 : Çikolatayı corn flakesle tanıştıracağız duyduk ki çok severlermiş birbirlerini..




Sevgilerimle...


gokche!